A shot at love 2

Har kikat på lite klipp från A shot at love with Tila Tequila. Ojojoj... Förstår mig inte på den tjejen... Först trodde jag att hon var en gullig tjej som bara ville hitta kärleken...

I säsong 1 väljer hon i slutet killen framför tjejen. Tjejen säger att om det inte skulle hålla mellan dom så fanns hon där. Men nej. Istället kommer säsong 2.

I slutändan väljer hon denna gången tjejen istället för killen. Men tjejen är bi och har inte haft ett seriöst förhållande med en tjej innan. Hon fegar ur och tackar nej till Tila.

På återträffen beter sig killen, som hon valde bort, som en riktig man. Han tjaffsar inte, även om han är besviken. Men när Tila ska möta tjejen som valde bort henne flippar hon totalt. Trots att hon själv krossat 60 hjärtan under dessa två säsonger, så brakar helvetet löst när hon själv får hjärtat krossat. 

Nej, det är dålig stil Tila!  

Om hon nu verkligen söker efter kärlek... Varför valde hon inte tjejen från första säsongen, som hon från början valde bort? Dom hade verkligen något. Nej, istället kommer 2a säsongen. Och vad jag förstått, även 3e säsongen?

Pengar, Tila... Inte kärlek! Sån fejkserie...



Kommentarer
Jenny

Nä vad tråkigt!:( Hoppas det blir bättre den lilla valpen. Lucky ska åka ifrån oss snart, kommer bli jobbigt. Hon är en liten köttbulle nu, har gått upp nästan 3 kilo...He he!

Ja, det är verkligen en otippad talang!:)

2009-04-17 @ 11:31:36       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Jenny

Har du inte sett den senaste serien med a shot at love? Det e ju tvillingar som ska hitta kärleken istället...Helt sjukt!:)

2009-04-18 @ 16:21:17       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Lina

Haha, den där serien har jag ALDRIG förstått mig på!

2009-04-18 @ 19:56:35       Blogg: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0