Söndag

Idag är det höst ute. Mysigt! Möter hösten med öppna armar!


Det var trevlans igår. Alla fick stressa till bion, men vi hann och den var superbra! Verkligen värd att se! Överträffade alla mina förväntningar, och jag som inte ens gillar svenska filmer... Asbra!


Sen blev det ju middag på Harrys. God mat och trevligt sällskap. Dock fattar jag inte hur äckliga fulla gubbar kan komma fram och störa ett gäng unga tjejer som sitter på restaurang och äter middag. Äckligt! Men det var bara att ignorera. Det bara vällde in folk under kvällen. Vid elva var där hur mycket folk som helst. Vi tog väl kanske 2-3 glas var. Vissa kände sig för nyktra och åkte hem. Jag och Finduss drog vi också efter en stund. Men jag hade trevligt iaf.

Idag var Henke och jag på Maxi och handlade lite. Vi var trötta, hungriga och sega, så det blev en grillad kyckling och potatissallad. Köpte lite annat, men ingen av oss hade tillräckligt med pengar på kontot.... *pinsamt* Vart tar pengarna vägen?? Illa....

Nu blir det Batman och mys i soffan! Lite te eller varmt honungsvatten kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0