Irriterad...

Precis som vanligt har Henke suttit vid sin j*vla dator med sitt j*vla WOW hela kvällen.... Ibland går det mig verkligen på nerverna. Ibland blir jag bara så trött på att tjata på honom att umgås lite med mig, att komma och äta innan maten kallnar, att Donna måste rastas, att vi skulle ju titta på film för typ två timmar sen... "Jag ska bara göra en grej först. Det går fort." Usch, irriterad jag är nu.....

Inte blir det bättre av att min dator antagligen håller på att dö, om inte så kommer jag ta död på den, för snart blir jag så förbannad att jag kastar ut den.... Har säkert fått nån skit på den som gör att den blir superseg vad jag än gör och kommer upp massa pop up-reklam och skit hela tiden.....



Lite party blir man ju av denna lilla dänga.



Kommentarer
Tinna

/viskar/ prata m min sambo; han är en jävel på att fixa datorer som fått en massa skitvirus i sig. Han har ju trots allt fått en del träning med tanke på allt skit jag lyckas ta hem till min dator!!! Kram bigbig sis :)

2008-09-04 @ 00:15:10       Blogg: http://isinge.blogg.se/
Malin

Pojkar du vet ;D

2008-09-04 @ 14:33:10
Sara

i´m soo feeling you gumman! vet EXAKT hur detta känns!



Håll ut! vi har varandra! kram

2008-09-07 @ 15:26:12       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0