En tanke i natten...

Jag trivs bra på mitt jobb. Men det gjorde jag första tiden i Huskvarna med. Men jag vet att jag kommer trivas mycket längre på Ekhagen. Men jag är även ganska säker på att jag någon gång kommer att tröttna. Visst, jag får min kassavana, det är riktigt bra. Men dom flesta som känner mig vet att jag alltid velat jobba i butik, klädbutik eller liknande. Hur många såna jobb finns det i stan? Hur många är man inte som slåss om dessa få tjänster som blir tillgängliga? Det är ju sällan heltidstjänster... 

Nu är det dags att göra något med mitt liv. Jag har under en längre tid varit intresserad av att utbilda mig till nagelterapeut. Utbildningen sker dock mest på privatskolor = kostar massa pengar... Jag har funderat på det. Även om det inte är aktuellt i år, det kan faktiskt vara värt att ta ett lån. Så jag äntligen får göra något med mitt liv. Henke och jag funderar på att börja plugga båda två på annan ort. Får se vart det leder. Men jag känner att det är dags...



Kommentarer
Malin

Du kan få öva på minsta snyggsyster då! =D hehe

2008-09-10 @ 23:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0