Äntligen en ledig dag!

Vart så trött idag på jobbet, speciellt framåt kvällen. Men nu är man hemma och kan slappna av, för imorgon är jag ledig!

Går allt enligt planerna ska jag och Henke till relaxen på Rosenlundsbadet imorgon. Sen ska vi shoppa lite. Eller jag ska, men han ska följa med... ;)

Nu sitter man här. Trött. Smutsig. Ser fram emot morgondagen. Och har en däckad hund i knät. Jepp, alla vet väl att Donna är en riktig knähund. Man hinner inte sätta sig i soffan förrän hon är i knät. Eller hur? =) Men tror jag nämnde för inte så länge sen att jag vid ett tillfälle tittat på film på datorn. Då hade Donna hoppat upp i mitt knä, och somnat... Där låg hon hela filmen.... Knäppa hund. Sååå liten är hon ju faktiskt inte... Och nu är det samma sak. I skrivande stund ligger hon i mitt knä. Försöker bli så liten som möjligt, men blir ändå lite jobbigt för matte att skriva...

Händer nog lite skoj framöver. Ca 12/9 blir det förhoppningsvis tjejmiddag på restaurang, ett glas vin och eventuellt lite festande. Och 20/9 blir det kanske lite fest med jobbet. Singstar är planerat, men jobbarkompisarna är osäkra på om jag får vara med. Jag har ju massa spel hemma, så dom tror jag har övat i smyg... ;) Det kommer bli så skoj!

Det blir visning på söndag! Jenny sa att jag kunde sticka ifrån en stund. Gött!

Men men. Nu blir det tv och mat! *hungrig*



Kommentarer
Malin

DU BARA TAR MITT SPÖKE HELA TIDEN!!!!!!! =b

2008-09-02 @ 20:57:18
Vera

Fin blogg :D! Ha en trevlig vecka :D!

2008-09-02 @ 22:40:11       Blogg: http://bergstrooms.blogg.se/
Vera

Fin blogg :D! Ha en trevlig vecka :D!

2008-09-02 @ 22:40:21       Blogg: http://bergstrooms.blogg.se/
Katrin

Hej, såg din kommentar på designadinblogg, tänkte att om Lari inte hinner svara så fort så kan jag berätta hur man gör för att ändra typsnittet i rubriken till inläggen. Du går in på "Redigera din befintliga stilmall" letar upp

/* Entry headers */

och font family där under. I min står det tex

font-family: Comic Sans Ms, "Times New Roman", Times, serif;

Du byter den första, Comic Sans MS, till namnet på det typsnitt du vill ha. Dom andra som står där är till för att om andra som läser din blogg inte har det typsnittet du valt i första hand så ser dom det andra alternativet iaf.

Namnen på typsnitten kan du hitta i Word tex.



Hoppas det inte är för rörigt skrivet.

2008-09-02 @ 22:42:00       Blogg: http://sometouch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0