Älskar hösten!

Vet inte varför, jag brukar hata att det blir mörkt och kallt... Men nu blir jag bara glad och känner mig hur mysig som helst. Älskar att ta på mig mina benvärmare och min nya mysiga jacka....

Idag efter jobbet åkte jag och fikade med Anna, Helen och Linn. Anna hade skickat ett sms om att dom skulle ha en spontan fika, så efter jobbet joinade jag dom. Alltid trevligt med spontana grejer!

Kom hem för en stund sen, då hade Henke åkt till jobbat. Regnade som aset ute. Såg en och annan blixt på vägen hem med... Mys =) Stackars Donna bara, hon blir så rädd...

På lördag blir det tjejmiddag! Jag, Anna, Helen och förhoppningsvis min Finduss ska äta middag på Harrys. En lugn utekväll med ett glas vin eller två ;) Eventuellt en bio innan maten med. Ska bli så kul!

Nähä, ska kanske sätta sig vid tv:n lite innan man ska sova... Jobbar 6-15 imorgon. Bläää...

Grattis minsta snyggsyster till körkortet! Bra jobbat!



Kommentarer
Malin

Tack så mycket en gång till! =D=D

2008-09-08 @ 23:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0