Tvättdag

När man slutar kl 11 får man passa på att utnyttja dagen.
Tvätt nr 2 tumlar runt för fullt i tvättmaskinen.

Igår fyllde ju Henke år. Han firade genom att köpa pizza. Något som faktiskt tillhör ovanligheterna nu för tiden. Vi satt och åt igår innan han åkte till jobbet. Jag sparade halva min till idag. Efter att ha tvättat kurrade magen. Usch, värmd pizza är värre än vanlig... Kände mig mest äcklad. Så tänkte ge sista biten till Henke. Trodde jag. Donna hade annat i tankarna. När jag kom ut från datarummet såg jag en påkommen liten vovve under bordet. Av någon pizza syntes inte ett spår. Jaha... Men där får jag faktiskt skylla mig själv när jag lämnar den kvar på bordet... Donna var nöjd iaf. Den lilla tjuven...


Nähä.. Hänga upp lite tvätt. Väcka Henke igen? Han bara sover och sover...
Besöka päronen för lite kortspel kanske? ;)



Kommentarer
Malin

Haha buuuus donna =D

2008-10-16 @ 17:41:49
anna

hahahaha, va rolig hon är donna..

smulan har roat sig med att kissa på mina skor i veckan när vi var iväg för att hämta båten i hjo som tog hela dagen.

SUCK!! sa inga vackra ord. .

hoppas allt är bra.. snart löning :)

2008-10-16 @ 19:21:36
Sara

haha fan va kul! lilla vovven:)

Har fått världens största hemtenta....herregud! fasar för hur resten av alla år kommer bli!

hur e de annars med flickan?

Hälsa henke, tack så mycke:)



vi ses nog snart....men men skola först!

Puss

2008-10-16 @ 21:06:46       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
Sara

haha fan va kul! lilla vovven:)

Har fått världens största hemtenta....herregud! fasar för hur resten av alla år kommer bli!

hur e de annars med flickan?

Hälsa henke, tack så mycke:)



vi ses nog snart....men men skola först!

Puss

2008-10-16 @ 21:07:56       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0