Trött....

Ojojoj... Har jobbat 7-16 idag... Gick rätt bra. Var inte så trött. Första timmen efter öppning hann jag knappt med nånting. Men dom sista 1-2 timmarna.. Jisses, jag sprang omkring som en dåre och fick massa gjort! Plockade upp en stooor plockpall, kollade frukten OCH gjorde plats för dom nya annonsvarorna som ska ut imorgon. André trodde jag bara skulle hinna en bit, men jag blev helt klar! Tömt bord, flyttat på allt och gjort plats så det vara var för honom sen att dra ut dom nya borden. Ack, så stolt jag var! Känns skönt när man hinner få massa gjort!

Efter jobbet åkte jag och Henke på lite ärenden. Mekonomen, sen köpte vi färg. Så nu ska här målas om! Börjar med köket. Henke tänkte fixa det i helgen, vilket passar mig utmärkt. För då är jag ledig, så jag kan smita härifrån, för Henke vill nog inte ha gnälliga, oroliga Linda här när han ska måla... ;) Sen Maxi där vi bl.a. köpte kyckling. *mumma*

Sen var vi nog hemma igen runt klockan 18. Ojoj... Tröttheten bara slog till... Kroppen stängde av, så jag la mig i soffan för att vila. Henke kom med maten, jag åt, sen somnade jag. Slumrade lite till och från fram till nio. Sen tvingade jag mig upp för att duscha. Asjobbigt, men jätteskönt. Piggnade till lite iaf.

Hmm.. Är fortfarande trött, så egentligen tänkte jag inte skriva så mycket... Men jag bara babblar på, precis som vanligt.... Om massa onödig skit... ;)

Jobba två jobbiga dagar till, sen är jag ledig helgen! Ovant, två helger i rad.. *woho*
Känns skönt att aldrig ha ångest inför jobbet. Det kan vara tufft, men jag gillar det...

Har en bloggdesign att fixa med. Gööött. Vart ett tag sen.
Finduss, vill du ha din header jag gjorde åt dig? ;)

Godnatt....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0