Snart helg!

Henke är i köket och håller på att förbereda inför målningen. *svälj* Så i helgen tänker jag fly fältet ;) Men vart ska man ta vägen? Någon som har nåt förslag? =P

Jobbet idag gick bra. Hade stängning. Hann inte med nåt jag skulle pga en extrauppgift jag fick. Vanligtvis börjar jag mina stängningsruter runt fyra, men nu kom jag igång vid sex. Blidde lite stressigt... Men jag hann! Hann till och med varva ner lite... ;)

Kom hem. På gott humör. Kollade datorn. Inte så glad längre. Blev faktiskt lite irriterad, men som sagt. Du ville ha det sagt... Så nu glömmer vi det...

Henkes päron är på ingång. Dom har vart i Spanien (för ovanlighetens skull, *not*) så dom ville väl komma in och hälsa.

Nähä... Hade tänkt laga mat och titta på Fringe, men inget har blivit av.. Skit också....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0