Jag är osynlig...

Har sagt det förut och jag säger det igen, Clion är osynlig... På väg hem från jobbet idag blev jag nästan påkörd två gånger av samma bil...! Mitt i eftermiddagstrafiken. Killen hade inget tålamod, hade bråttom och tänkte gena genom rondellen. Ha! Där var ju jag! Sen skulle vi båda svänga ut samtidigt vid samma rondell. Han låg bakom mig, men plötsligt jämte mig och på väg förbi. Höll ju på att få hjärtat i halsgropen.... Galning....

Nu har man fått på sig myskläderna och lyssnar på NERadio. Vilar fötterna och slappnar av. Asså, man blir lite party av denna underbara musik. Det hade varit en perfekt kväll att bara ta ett glas på Bishops Arms. Men Henke är ju i full gång och ska måla. Hehe, fondväggen i köket kommer bli riktigt röd... ;)

Nähä... Orka sitta här....
Har en ledig helg, men inget att göra...
Designa lite blogg kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0