Hårvård

Jag kollade lite klipp på Youtube och hittade en rätt bra sajt om frisyrer, mycket lockigt. Jag blev väldigt inspirerad och ska jobba med att lära mig locka håret snyggt. Jag funderar även på att investera i lite bra hårvårdsprodukter. Jag är lite inne på Tony&Guy, som för mig känns som ett bra och relativt billigt märke.



Eleven.se hittar man allt möjligt, från budget till lyx. Där finns såklart även Tony&Guy. Dom har en serie för rakt hår och en för lockigt. Det jag hittade kostade sammanlagt 730 kr. Alltså ca 150 kr/st. Från vänster:

Straight & Shine Smoothing Balm - 130 kr
Finishing Shine Spray - 160 kr
Tame-it Serum - 170 kr
Rapid Response Leave-In Conditioner - 150 kr
Firm Hold Hairspray - 120 kr



Kommentarer
Malin

Japp det gjorde jag =) Skönt det! Hade ju inte haft lagom dåligt samvete annars =b Hehe ja det var lite skoj =) Hihi du sak få se =D=D

2008-10-28 @ 06:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0