Update. Söndag.

Smilla är numera i Linköping hos Lina och Martin, katterna Maja och Alli och även deras kanin =) Fått höra att på bara några timmar har Smilla gått på toa, är massa hungrig, är kelig, gömmer sig inte och det verkar gå allmänt över förväntan. Hoppas det håller i sig! En del morrande är det med, men det är ju att förvänta sig.

Blev ju inget av att träffa Attila idag... =( Dåligt väder + att vi var hemma ganska sent gjorde att vi fick skjuta upp det. Hoppas dom kan leka i veckan.

Idag har det shoppats! Alldeles för mycket! ;) Henke har äääntligen fått sina barstolar som han tjaaaaatat om! Blev dock en lite annan modell.. Sen köpte vi en matta, lite ljuslyktor och vaser + små spotar till bardisken.

Glömde ju helt nämna min paketkalender jag fick igår av största snyggsyster på Sannas kalas! Storasyster gjorde alltid paketkalendrar till mig och lillsyrran när vi var små, i form av en rockring klädd i luciaglitter där det hängde massa paket! Nu är det hennes barns tur, vi har väl blitt för gamla så trodde inte vi skulle få några... Jag visste att lillasyster skulle få, men inte jag. Syrran visste att jag skulle få, men inte hon. Och även brorsan fick, men han trodde bara jag och syrran skulle få! Så där lurade storasyster oss rejält! =P





Kommentarer
Tinna

Den är faktiskt en julklapp till dig från hela min goa familj! Även om själva idén var min....eller faktiskt så var det ju du som kläckte den från början - även om du inte tänkte på det då! Love U, sis...kram bigbig sis

2008-11-09 @ 22:00:50       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0