Jag ser det snöar... *nynnar*

Ja, nu är det minsann vitt på marken! Jag fattar inte att jag kan vara på så gott humör... Jag brukar alltid bli deppad vid denna årstiden, när det blir mörkt och kallt... Inte ens tanken på julen brukar kunna peppa mig. Men i år är det andra bullar! Jag är massa glad!

Och på tal om bullar... Funderar fortfarande på att baka vaniljbullar. På onsdag kanske? Är så mysigt med bak!

Annars då... Jobbat idag. Rätt soft... Kom hem, gick ut med Donna. Hon gillar snö =) Sen dags att ringa lite samtal. Så nu har jag ordnat upp lite grejjer och slipper tänka på det mer.

Funderar på om Henke tänkt vakna snart så vi kan åka till Bergmans Möbler. Kika lite. Men det blir väl inte av.

Hur kommer det sig att jämt när man ska handla lite så glömmer man nåt??

Bjuder på lite bilder från i lördags! Ursäkta kvalitén. Mobilbilder...






Kommentarer
Anonym

harkel, bild nr sex.. ;-) tack vännen.

Kramar

2008-11-25 @ 17:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0