Varmt, varmt varmt...

Ja jisses vilket fint väder vi har nu! Sååå skönt!
Idag har jag jobbat 6.30-13.30. Kom till jobbet. Ingen där. Marcus som hade öppning. Ringer Therese. Jaha, då ska vi visst inte börja förrän sju. Vad kul att jag blev informerad om detta! Hade inget annat val än att stå där i 20-25 minuter och vänta på Marcus. Annars flöt dagen på. Ganska lugnt idag, alla håller sig ute i solen.

Handlade lite efter jobbet. Åkte till syster en sväng. Hämtade lite pallar och en flaska vin. Åkte hem. Tog ut Donna på en promenad. Blev lite längre än jag tänkt, gick runt Rocksjön. Det var dött på folk. Några få joggare/cyklister, inga hundar. Men Donna trippade glatt på. Ville inte ens stanna och vila.

Nu är vi hemma igen. Slutkörda båda två. Funderar på om jag fått vattenblåsor på båda fotsulorna. Hmm... Inte så smart att gå långpromenad i flippflopps.... ;)

Väntar på att Henke ska komma hem nu. Han borde vara hemma när som... Sen ska vi göra oss iordning. Ska möta Erika med pojkvän vid Rådhusparken klockan sex. Så ska vi kolla lite på Jönköpings marknad. Kanske kolla lite motorcyklar. Är ju MC-kortegen klockan åtta. Sen ska vi leta upp nåt ställe att äta middag på. Myskväll! Inte något drickande dock, jobbar 7-13 imorgon. *blää*

Nähä... Lite iskall saft på balkongen kanske?


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0