Uttråkad... Trött...

Usch... Hade velat fräscha upp mig och gå till stan och shoppa eller nåt idag när det är så fint väder. Men ingen har tid för mig... *snyft* Så nu är jag superseg. Gick upp sent, vilket börjar bli en ful vana när jag är ledig... Tog ut Donna på en promenad. Och nu sitter jag här, och gör absolut ingenting. Donna ligger och sover i solen på balkongen, of course...

Aja, ska väl slänga i mig lite mat. Glo lite på tv. Duscha... Henke har lovat att vi kan åka till stan när han kommer hem från jobbet. *yeaj*

Tittade lite på badrum igår, ifall vi ska köpa en helt ny lägenhet, vilket verkar vara enda sättet att köpa upp oss på... Hittade en del fräna grejjer...

image353
Jag vet nu också att det heter inte kran, det heter blandare.
Och det heter inte handfat, det heter tvättställ..... ;)



image95
Kommentarer
Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-27 @ 13:41:05       Blogg: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Marie

Ojj vilka fina badrum. Man drömmer sig bort att ha ett superlyxigt badrum...

2008-05-27 @ 14:06:12       Blogg: http://Mariiereling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0