Tråkigt väder. Fika?

Idag skulle jag jobbat 10-13. Gött. Sen när jag slutade påpekade Therese att jag glömt att datumkolla en gång. (Varje vecka ska en person kolla en gång). Så det fick jag snällt göra eftersom vd:n kommer imorgon.... Så vid halv tre åkte jag därifrån.

Kom hem. Gick ut med Donna. Jag och Inga-Lill skulle bytt till sommardäck på Clion, men när jag inte dök upp när jag skulle slutat ringde hon mig. Jag missade samtalet och ringde henne senare. Hon svarade inte, utan ringde när jag var ute med Donna... Vi bara missade varann heeela tiden. Har fortfarande inte fått tag på henne.

Snart ska jag iaf möta Erika inne i stan. Ska fika eller nåt. Ska hämta ut mitt löshår på posten. *äntligen* Så man borde väl slänga sig i duschen snart kanske......

Min första krångliga Tradera-auktion har äntligen löst sig... Killen hade tre auktioner som avslutades samma dag. De två andra köparna fick sina paket efter tre dagar. Jag hörde inte av honom förrän fem dagar efter auktionens slut, trots två mail till honom. Men fick sen en förklaring varför det dröjt, som jag godtog och idag skulle syrrans mattebok postas. Jisses, sicket krångel.....


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0