Läggdags

Guuuuh, vad trött jag äääär! Ska kissa av Donna, sen ska jag sova!

Igår fikade jag med Anna. Supertrevligt! Vi bestämde oss för att gå Till Claras. Trots att det var skugga och klockan var över fem, så satte vi oss ute. Sen såg vi två bekanta ansikten som vi busvisslade på. Det var ju Pernilla och Madde! Sen blev det lite kallt att sitta ute, så då joinade vi dom inne istället. Snacka om massa olika. Det var trevligt! Anna föreslog att man skulle skapa ett event på facebook och få ihop alla tjejerna för en fika. Lät roligt tycker jag!


Imorgon är jag leeedig! Ska träffa största snyggsyster för att köpa en present till minsta snyggsyster ;) Sen har ju jag redan fixat en present som hon nog får vänta lite med. *tihi*


Näää, jag däckar snart. Sängen, here I come! Visst fan, hunden först ja..... *springer iväg*



image95

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0