Helgen som gått

Känns som det brukar bli updates för hela helgen varje vecka nu. Men det har vart en bra helg.

I fredags jobbade jag 7-13. Sen hade Henke en överraskning till mig på kvällen. Vi gjorde oss iordning och tog en taxi in till stan. Jag hade ingen aning om vart vi skulle. Han hade bokat bord på Velvet. Jättemysigt var det! Och god mat! Absolut ett ställe jag skulle kunna gå till igen och softa och bara ta ett glas eller två. Efter det blev det bio. Den nya Indiana Jones-filmen. Henke tyckte den var okey, inte riktigt samma stuk som dom andra. Jag gillade den. Påkostad. Bra.



Lördag var det återigen jobb 7-13. Hade massa tid att göra mig iordning för Annas fest på kvällen. Men tog en "powernap" på 1 ½ timme, och hela min planering vart förstörd. Men det löste sig. Jag hann med det jag skulle och åkte iväg till Anna. En lyckad fest med urtrevliga girls. Utgång till Twin, var lite väl packat med folk för min smak, men var trevligt iaf.






Idag var det ju Mors dag. Så åkte till mor och far. Syster fick sin sista present. Tre navelsmycken. Mamma fick glas och karaff från Kosta Boda. Sen bar det av till Henkes föräldrar. Han har sin tradition att alltid ge sin mor något från serien Tulipa. Idag fick hon en liten tallrik.

image344

image345



Nu är jag ledig mån-ons. Någon som vill leka med mig då? =)


image95
Kommentarer
Anna

vilka bilder.. asg.. :) så jäkla kul.
Jag bjuder på bilderna på mig.. hehehehe
Byta nån dag via datan tycker jag allt.
Kramar

2008-05-25 @ 21:37:05       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0