Fikat med Finduss, igen =)

Det var ju visserligen bara ca två dagar sen jag fikade med Finduss sist. Idag har jag för övrigt vart ledig och shoppat present till lillasysters födelsedagskalas tillsammans med storasyster =) Hoppas lillan blir nöjd ;) Sen kom man hem, fick sms av Finduss. Hennes kille var på after work, så hon ville ha sällskap. Åkte upp till A6, igen. Hon kollade efter en bok, sen satte vi oss och fikade. Åkte hem till mig, snackade i bilen. Skjutsade hem henne, snackade i bilen. Hehe. Tog oss två timmar att åka från A6 tills jag släppt av henne ;)

Imorgon är det jobba 7-13 som gäller. Sen hem och göra iordning för syrrans fest. Blir fullt ös heeela dagen! =)


image95
Kommentarer
Josefine

trevlig helg :)

2008-05-16 @ 22:40:26       Blogg: http://josseramsvik.blogg.se
finduss

usch villken hemsk bild...e ju asblek där...:p
byt;)

2008-05-17 @ 09:45:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0