Jävla snöstorm...

Det är ju snart april!! Hallå?? Vår snart kanske?? Usch, hatar snö!

Idag är det ju påskafton. Har vart hos päronen och ätit påskmiddag och spelat kort. Alltid skoj! Sen skjutsade jag Henke och två av hans kompisar till krogen. När jag kom hem skulle jag rasta Donna. Lycka till! Dom smäller ju ute, Donna ville ju in direkt när hon kommit ut. Fick dra med mig henne, men hon slet sig och sprang hem... Så nu gömmer hon sig här under Henke skrivbord, där hon aldrig är annars.. Aja.. Kul, not.... Kanske mysa med filt och film snart? Har inget gott hemma.... *suck*

Festen igår var kul. Hade vart ännu roligare med liiite annan musik och lite mer människor. Men dom som var där var kul ändå! Här kommer lite bilder från festen.

   
   


image95
Kommentarer
sara

Honey! I'm hoooome!!

2008-03-26 @ 18:50:52       Blogg: http://snoangeln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0