Galning!

Folk i Jönköping har fan inget trafikvett!

1. Sen vi fick bron över sjön har många bara kört rakt ut i rondellen, trots att filerna krockar, man har väjningsplikt!
2. I rondellen mot A6: Det är heldraget! Ingen får köra i din fil, så gasa för i helvete!
3. En händelse idag: (Från A6 mot bron) I första rondellen ligger hon i innerfilen. Kommer tydligen på precis när vi kommer ur rondellen att hon ska till höger, till bron. Då byter hon fält, tajt mellan två bilar. Utan att blinka.. Jag ligger kvar i vänsterfältet. Precis när hon kör höger ut på bron, ångrar hon sig! Kör över heldraget och jag vet inte vad, tillbaka in i rondellen, precis på millimetern framför mig! Återigen, blinkar såklart inte. Jävla galning! Visst, du var säkert totalt vilse och körde fel, men för i helvete, ha lite trafikvett!

Är ledig i fem dagar nu! Göööött! Men blir massa jobb nästa vecka, så det jämnar ut sig!
Någon som vill fika och umgås lite med moi? =)



image95
Kommentarer
Malin

Jag vill iaf umgås med dig =D har inte pengar till fika, om man inte tar fika hos dig eller mig =D

2008-03-19 @ 12:57:04       Blogg: http://maloouen.blogg.se
Tinna

Här finns fika & en "ledig" syster!!!! Hör av er, jag håller på att få lappsjuka här ute på "landet!!! *fniss*
Kram bigbig sis ;)

2008-03-19 @ 21:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0