Vilken regnskur!

Det bara öser ner! Vi märkte först att Donna betedde sig lite småknäppt. Hon kunde inte bestämma sig för om hon skulle ligga i buren eller någon annanstans. Sen fick hon för sig att gömma sig under husses skrivbord, där är hon aldrig, förutom när hon är riktigt rädd för åska och dylikt. Så tittade jag ut. Det är jättemörkt. Ser något som blinkar. Går till fönstret. Va fan! Det är ju vår bil! Det regnar så hårt att larmet gått på bilen! Sen hör vi ett annat larm på annat håll, och ser ytterligare en bil som står och blinkar! Då jeeeklar regnar det! =P



Hatar Gina Tricot! Var inne på deras hemsida nu... Hittar mängder med fina klänningar, kjolar och tunikor som jag vill ha. Men kommer jag hitta dom i butik? Icke... Ska göra ett tappert shoppingförsök imorgon... Varför kan dom inte öppna en webshop för?!



Kommentarer
Ellen

Typisk sommar = regn, regn, regn, regn..

Säger bara usch!

2008-06-16 @ 23:31:10       Blogg: http://karlssonellen.blogg.se/
Malin

Haha fy fan. Ja då regnar det verkligen =b

Tycker oxå det är sjukt dumt att gino inte har nån webshop faktiskt =/

2008-06-17 @ 00:52:08       Blogg: http://maloouen.blogg.se/
Finduss

ahh då jävlar regnar de....

2008-06-17 @ 11:44:22
Finduss

vafan...de skickades utan att ja skrivit klart hm....

tänkte fortsätta skriva...att nästa fucking sommar ska jag köpa ny säng....för visst fan regnar de varenda jävla midsommar!!!

denna lovat regn till med....

gör hon?? pussaaa

2008-06-17 @ 11:46:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0