Uttråkad...

Fått veta att Henke blir borta en dag till. Han skulle till Helsingborg på jobb, vara borta över natten. Nu blir det två nätter. Aja, jag överlever. Tur att Henkes päron kommit hem från Öland, jag jobbar nämligen 9 ½ timmar imorgon, så behöver någon som kan rasta av Donna någon gång under dagen.

Snart är det ju semester! Är ledig midsommar, det visste jag inte ens =) Då blir det nog Öland. Sen är frågan om vi ska till Holland en vecka, hälsa på Erika och Nicolaas, eller om vi ska stanna på Öland och bara ta det lugnt. Njuta av det svenska vädret så länge det varar. Just nu lutar det åt Öland, vore himla göttans! Just nu har vi bara ett problem: hunden... Ska kolla med uppfödaren om han kan ta Donna en vecka. Vi har ju passat Moses så länge, och över helgen nu kommer vi få hit Jari. Kan inte han ta Donna så har vi ett litet problem...

Näjä... Uttråkad till tusen är jag nu. Kom hem från jobbet runt kl 21. Rastat Donna, ätit kvällsmat. Nu är det inget på tv och inga roliga människor på msn.. Aja, har ju faktiskt ett till Lost-avsnitt jag missat.. Sen blir det väl läggdags. Som sagt, låååång dag imorgon...



Kommentarer
Malin

SKRIV BLOOOOOGG!!!!

2008-06-12 @ 14:56:56       Blogg: http://maloouen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0