Snart jobba...

Jobb, jobb, jobb... 16-20.15. Rätt soft. Fick verkligen sova ut idag. Göööött. Behövde jag verkligen. Tror jag sov 12-13 timmar.... Sen fick jag "frukost" på sängen av Henke. Vad söt han är! Mackor, kaffe och en kaka. Men jag klädde på mig och åt min frukost på vår underbara balkong tillsammans med Henke.

Efter stängning idag ska jag kolla in ett par inlines vi har på jobbet. Om dom är något att ha så ska jag köpa ett par. Jag är inte som Henke som vill lägga en tusenlapp på ett par inlines. 400-500 kr räcker för mig. Sen har Lidl en söt liten mp3-spelare som jag och Henke funderar på att köpa varsin. Ska kolla vad den kostar bara.

Imorgon blir det fika med Anna! Trevlans! Hon ville till Cubus och jag måste ha en kalender. Efter 7 månader på Lidl med att ha skrivit ner mina arbetspass på lösa papper har jag insett att det kan vara smidigt att ha en kalender istället.. Jaja, jag vet... Jag har mina blonda stunder ;)


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0