Linda har åkt inlines!

Igår kväll träffade vi ju Peter och Sofie. Alltid kul att träffa dom, men jag var inte på springa-på-stan-humör. Ville mest vara hemma och kolla på film. Var så sjukt trött. Men stan blev det. En coca cola / iste på Waynes Coffee. Sen Rådhusparken. Var ju RIX FM- festivalen. Var måttligt road av bandet som inledde och tröttnade snabbt. Inte ens dom urlöjliga fjortisarna som rökte (utan att dra halsbloss), drack, och vars klädsel man kunde skratta åt, fick mig på humör. Ville bara inte. Så vi åkte hem innan kändisarna ens äntrat scenen. Peter och Sofie hämtade lite mat från Donkan till sig själva, sen åkte dom hem och jag och Henke gick och la oss. Tror klockan var ca elva...

Idag har jag jobbat 10.45-17.30. Vad folk det var! Vi fick stressa heeela dagen, men vi gjorde ett bra jobb! Madde gav mig till och med en kram när vi slutat för att jag var så duktig och svabbat golvet på toaletten och vid personalrummet. *duktig Linda*

Sen kom man hem. Vilade fötterna ca tio minuter. Sen, hör och häpna, tog vi med oss Donna runt Rocksjön. Med inlines! Ojoj... Jag har bara prövat detta fenomen en gång i min ungdom. Det gick ju inte såå bra för lilla mig ;) Men jag lärde mig snabbt, och trots att det var jobbigt och jag tappade balansen till och från så är jag stolt över mig själv! Ska köpa mig ett par riktigt bra inlines, så blir det nog fler turer runt sjön!

Nu är man nyduschad och ska in till Henkes päron en sväng. Sen blir det nog en film innan läggdags!

Imorgon blir det Lidl Huskvarna 10-13 och sen Lidl Ekhagen 16-20.15. *woho* *not*



Vi avslutar med en bild på min kära mor, som vid 63 års ålder har hoppat bungy jump! Go, morsan! =)

image363


image95
Kommentarer
Tinna

Vi måste ha coolaste morsan i stan, eller hur sis ;)

2008-06-02 @ 00:07:44
anna

fasen vilken cool morsa.. skulle jag aldrig få upp min
:)

2008-06-02 @ 20:15:25       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0