Hektisk vecka...

Jaa, nu är det mycket, veckan innan semestern... Jag ska in till stan idag och förlänga make up-kursen. Imorgon ska jag träffa syster och Donna ska vaccineras. På onsdag ska Henke och jag kolla på färg till lägenheten + att jag ska fika med Zandra. På torsdag blir det frissan. På fredag ska vi lämna Donna till hundpensionatet. Sen åker vi till Öland! Sen ska jag ju jobba hela veckan dessutom....

På tal om jobb. Therese ringde just och frågade ifall jag kunde komma tidigare idag.. Börjar egentligen kl 16. Så det blir väl bara till att fixa till sig, äta, rasta Donna, dra till stan en väldig snabbis och direkt till jobbet.....



Kommentarer
Sara

öland låte urkul!!

sälv va halmstad planerat men nu vet ingen nått mera...pussa

2008-06-16 @ 19:39:26       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0