Checka lägenhet imorgon...

Lite update från igår...

Vi gick till Henkes päron. Dom hade besök av Matti (?), en finländare som är gift med en brasilianska. Så sött par dom där två =) Så det var kul att träffa honom igen. Jag lovade att jag skulle ta väl hand om Henke. Han behöver tydligen någon som jag, som kan ta hand om honom... ;)

Sen kom Erika och Nicolaas. Dom hade lånat Saaben, dom skulle på bröllop i Linköping. Sen tittade vi på en rulle, Erika var inte riktigt redo att återvända till kaoset i kollektivet än. Så då såg vi Equilibrium. Väldigt bra film. Verkligen värd att se...

Sen åkte dom hem, och vi gick och la oss. Tänka sig, Henke kunde inte somna. Han som alltid somnar innan han ens lagt huvudet på kudden. Så då gnällde han lite och höll på. Jag fick prata honom till sömns. Det är jag bra på, eller hur, lillasyster? ;)




Idag ville jag verkligen inte jobba. Henke var hemma från jobbet. Mådde inte bra. Jag var så trött, så jag ville sova. Men efter lite mys pallrade jag mig äntligen upp. Jobbade i Huskvarna 10-13. Hem. Äta. Ta en powernap (blir många såna numera...) *gäsp* Åka till Ekhagen, jobba där 16-20.15. Men kom inte därifrån förrän kl 21. Massa krångel... Hem. Titta på Anastasia. En historia som faktiskt intresserar mig. Något jag vill läsa på lite mer om.

Nu väntar sängen! Imorgon blir det jobb 13-19. Men innan dess ska vi snacka med en kille från Riksbyggen om en ny lägenhet.

Natti.


image95
Kommentarer
Malin

hehe, ja du är gryym på att prata folk till sömns ;D hihi =D

2008-06-03 @ 11:16:11       Blogg: http://maloouen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0