12 timmars-passet avklarat

Trööööött... Så länger jag håller mig sysselsatt kanske jag inte somnar. Men sätter jag mig i soffan däckar jag säkert.

Har kollat mina få pass jag har nu i Huskvarna de kommande veckorna. Det kanske bara är fyra stycken, men antingen blir det dubbelpass (t.ex. en måndag då jag egentligen vill vara ledig, ska se Nordman, men jobbar 15 timmar...) eller så har jag en ledig dag från Ekhagen, och då ska jag jobba i Huskvarna istället... Skulle inte tro det! Ska snacka med Therese och Jenny... Jag kan sträcka mig till att jobba om jag ändå är ledig två dagar, men är det bara en ledig dag, vill jag gärna vila då! Och några 15 timmar kan dom glömma! Eller, blir 6-20.30..... Don't think so!

Nu ska jag sätta mig vid tv:n... Ska försöka att inte däcka ;) Blir America's got talent och Crocodile Dundee 1 och 2. Helkväll vid tv:n, sen blir det till att sova för det är jobb imorgon med. Men Lára ville byta pass med mig, så börjar inte förrän 12 ;) Gööött....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0