Skräckupplevelse på vägen

Njaa, ett stort irritationsmoment iaf... Är nästan framme i rondellen vid Liljeholmen på väg hem. Ligger i vänstra filen. Plötsligt ser jag i ögonvrån en guldig Volvo 740 som ligger i högra filen, men tydligen fått för sig att byta fil. Hallå! Jag ligger ju för fan där! Hon var sååå nära att köra rakt in i mig, det är trots allt 70 km/h där... Jag svängde kvickt farligt nära kanten, tutade som en galning för att hon skulle se mig, så då svängde hon tillbaka. Fan vad rädd jag blev! Sen låg hon bakom mig nästan hela vägen hem dessutom. Idiot!

Ska jobba sju dagar i rad nu... Frivilligt dock. En jobbarkompis ville vara ledig på torsdag, så jag tog hennes pass. Skulle vart ledig i måndags med, men då blev det ju Huskvarna istället... Bara massa jobb, jobb, jobb.. Inget ledigt. Men är ledig sen lör-sön, så då hinner jag vila.

På lördag då... Verkar som ingen vill komma och festa med mig ='( Bara mina trogna flickor. Pernilla och Madde. Men vi tre ska ha sjukt kul! Det brukar vi ha =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0