Saw...

Igår kväll tittade vi på Saw. Henke ville egentligen inte. Den gick på tv, var slut v id midnatt. Men jag ville se. Måste faktiskt säga att jag blev djupt besviken av denna film.. Det har snackats så mycket om Saw-filmerna, människor som sätts i samma rum, där bara en kan överleva. Eller nåt... =) Jag hade förväntat mig att den skulle vara myyycket läskigare. Men icke.. Blev lite överraskad av slutet, men inte mycket mer än så.. Ska minsann se dom andra filmerna, och hoppas jag blir mer skrämd av dom!

Idag har Henke laddat ner en ny film, som vi ska titta på nu. Ska fråga honom var den heter... Vänta lite... *paus* Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay. Dom ska tydligen till Amsterdam, för att röka och grejer, säger Henke med ett flin. Jepp, det är helt hans typ av film... Men jag har sett 1an, den var helt okey, så denna blir säkert också bra...

Sååå... Nu väntar film, mys, naturgodis och annat gott... *mumma*

Anna ringde innan... Missade hennes samtal.. Försöker få med henne ut imorgon, kan vara det hon ville prata om... Linda wants to partyyy! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0