Ryggont...

Har inte så mycket att säga idag... Jobbat 15-21.30. Hade inventering idag...

Fick sån huvudvärk igår... Ett sånt där tryck som om det skulle börja åska när som helst. Men smärtan spred sig till nacken, och mot kvällen hade det spridit sig längs hela ryggraden. Låg och vred mig, så gott jag kunde, i flera timmar på natten innan jag kunde somna... Klockan var nog mellan 3-4.... Vaknade imorse. Smärtan var kvar, men inte riktigt lika illa. Den har inte riktigt gett med sig än...

Någon som vill parta i helgen?? =) Känner mig så partysugen..
Har nog kommit in i en sån period igen...

Största snyggsyster... Skicka en bild så fixar jag den ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0