Party 2night!

Idag var man en sväng förbi torget. Hittade inget. Sen skulle jag sminka mig på Make Up Store. Gick väl sådär. Visst, det blev snyggt. Jämn och fin hy. Men ingen jättetuff make up... Fint, men inget speciellt... Dessutom satt jag med solen rakt i ansiktet. Jag är så ljuskänslig, så det började tåras i mina ögon direkt. När jag sen skulle titta upp i taket utan att blinka och bli sminkad precis vid ögonen så tårades det ju ännu mer. När jag gick därifrån hade jag en grymt stickande känsla i ögonen, speciellt det vänstra som var helt rött. Jag har försökt rädda sminket, måste bättre på själv eftersom det fortfarande rinner en tår i vänstra ögat då och då.

Har nu tagit hand om tvätten och väntar på att flickorna ska komma. Väntar även på att Patricia ska komma med min klänning som jag vill ha på mig ikväll. Hon skulle på kalas klockan tre och skulle fixa skjuts hit efter kalaset. Klockan sex skickar jag ett sms och undrar var hon är. Hon har inte fått tag på killen som hon ville ha skjuts av. Jag frågade henne om ingen annan kan skjutsa henne, men har ännu inte fått något svar... Sååå... Får väl hitta en annan outfit...

Ska väl försöka fixa naglarna en sväng.. Måla lite...

Just det ja.. Henke tjatar på mig att jag måste ha en märkesklocka. En "finklocka". Idag tvingade han in mig i en affär för att kolla på en klocka åt mig. Jag sa att jag inte har pengar att lägga på en märkesklocka. Ett onödigt köp enligt mig. Men det slutade med att jag gick därifrån med en Dolce&Gabbana-klocka runt handleden....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0