Party 2morrow!

Idag har man jobbat 12-20.30. Är inte riktigt van att jobba heldagar... En kund som fick ett fruktansvärt raserianfall. Vi var tre kassörskor. Både jag och Lára tänkte stänga våra kassor. Hon hann före och skickade kunderna till mig. Men jag sa att jag måste ha lunch innan hon slutade, så hon gick med på att sitta lite till. Så då stängde jag min kassa istället och bad kunderna gå tillbaka till henne. Gubben började vråla och svära åt mig. Jag bad om ursäkt, att hon inte visste att jag skulle ha lunch. "Men jag skiter väl för i helvete i när ni ska äta och pissa!" Och han fortsatte med sitt svärande och gapande. Kunden jag hade framför mig tittade lite chockat på mig. Men gubben och hans tant gick tillbaka till Lára, jag ignorerade honom bara när han fortsatte svära åt mig. Då tänker jag minsann inte vara trevlig och be om ursäkt. Då kan han få gå där och tjura. Var ju för fan inte ens någon kö.....

Imorgon blir det, förhoppningsvis, full rulle hela dagen. Om vi orkar ska jag och Henke till torget på morgonen. Sen klockan ett har jag min sminkning. Ringde upp dom idag. Tjurade lite, men det visade sig att sista tiden dom har alls på lördagar är just klockan ett. Jag vill bara få skiten gjord, så bestämde imorgon klockan ett. Ska jag sminka mig någon mer gång vänder jag mig till Sköna Jag istället! Sen är det ju party! Ska bli skoj! Var ett tag sen nu. Jag, Pernilla och Madde. Hoppas Patricia tittar förbi under dagen med min klänning. *sakna massor*

Nähä... Trött som ett as är jag... Vill sooooova.....

Natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0