Middag på Twin City

Ytterligare en bra dag. Har jobbat 8.45-15. Pernilla meddelade att hon inte kunde ligga på playan idag, hon var iväg med sin mor. Det var ju lite synd. Kom hem. Donna var jättetrött, inte alls pigg på att gå ut. Så vi la oss i sängen och somnade en stund ;)

Tvätten blev det inget med... Så får försöka slänga i en tvätt imorgon... Jag måste ju vart helt förvirrad när jag skrev inlägget igår.. Fick ju för mig att fikan med Zandra skulle vara en dag senare, men jag hade ju bokat in allt på samma dag. Men vi bestämde imorgon kväll istället.

Efter en uppskattad dusch blev det middag på Twin City. Underbart god mat. Henke och hans päron åt revben. Jag åt lax. Riktigt god! Vi tänkte ta kaffe efter maten, men jag såg någon som beställt cappucino, det ville jag med ha! Så det slutade med att vi alla fyra beställde det =) Jag skapade en ny trend där ;) Men enligt dom ska man ju åka till Italien för att få en äkta cappucino. Hehe. Fastnade med min klänning i rottingstolen, trodde jag iaf. Väl hemma visade det sig vara tuggummi... Trevligt.... Så nu har jag fryst ner klänningen. Bytt klänning. Älskar klänning! Hoppas värmen håller i sig så jag får användning av alla mina klänningar!

Shit, imorgon måste jag packa.... På lördag morgon lämnar vi Donna och beger oss till Båstad, sen vidare till Öland.. Jobbar 14-20.30 imorgon. Direkt efter jobbet ska jag fika med Zandra.... Mycket det blev på en gång.....

Fick en inbjudan via Facebook av Emelie till hennes singstar-event. Asnice ju! Men det är den 2a augusti. Är nog precis hemkommen från Öland då... Men det ska jag nog hinna med! =)

På Twin berättade Henkes päron om sina upplevelser på Öland. Dom är ju där nästan jämt nu. På Harrys har dom uppträdanden varje kväll. Henke och jag missade ju Nordman, som tydligen var grymt lyckat, för jag fick inte ledigt från jobbet. Sen hade tydligen Björn Rosenström också spelat där. Även det en otroligt lyckad spelning. Lack jag blir! Hoppas det är någon bra där när vi är där nere.... Vi har ju VIP-kort ;)

Avslutar med en fin syskonbild jag fick av päronen nyss. En bror saknas dock...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0