Fest med Finduss och flickorna

Dessa flickor träffade jag igår. Fick nämligen ett sms av Anna där hon sa att hon inte skulle festa, så då blidde jag lite ledsen i ögat. Frågade Finduss om hon ville fika med mig. Men hon sa att hon och flickorna skulle festa, men att jag gärna fick komma. Så då gjorde jag det! =) Det var väldig trevlig. Flickorna var försenade, bara jag som var i tid. När alla kommit drog vi till deras vänner. Det var kul. Blev dock ingen utgång, vi blidde kvar på festen. Kände mig lagom lullig. Sen blev det ett enda glas för mycket som gjorde mig väldigt illamående och snurrig. Jag och flickorna tackade för oss. Henke hämtade mig. Jag sprang direkt till toaletten och spydde... Händer inte så ofta, men igår sa väl magen ifrån... Men det var ändå kul att träffa flickorna igen! Blir kanske en tripp till Liseberg snart?

Idag är det bara slappa som står på schemat. Kanske se en rulle eller nåt...

*paus*

Försöker komma på något annat vettigt att skriva, men hjärnan är blank....
Softa vid tv:n? Vill ha godis och fyllekäk!



Kommentarer
anna

tur jag inte festade till det igår. Det hade slutat illa.. :) somnade vid nio tiden. Och vaknade halv elva idag. Inte alls likt mig. Men nu har jag semester. LOVE IT! krmar

2008-07-20 @ 21:50:25       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0