Tjejsnack v 5 - Mående

Hur mår du idag?
Jag mår bra. Är trött och seg. Lite hosta som vägrar ge med sig sen jag var sjuk för några veckor sen...
 
När var du sjuk senast?
Som sagt, några veckor sen =) Inte varit så sjuk på flera år... 39.4° i feber... Usch, det var hemskt...
 
Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
När jag var mindre låg jag med 40°. Fick låna systers nalle. Hela rummet snurrade.. Inte skoj. Vinterkräksjukan som jag åkte på för några år sen var inte heller att leka med...

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Har jag någonsin haft det? Jag blir sällan riktigt sjuk, men blir ofta förkyld, vilket gör att jag blir väldigt trött, seg och matt...
 
Vad får dig att må bra?
Min älskling, mina vänner, djuren omkring mig.

image120


image95
Kommentarer
Hanneles paradis

jag är sällan förskyld

2008-02-03 @ 09:11:26       Blogg: http://hannelesparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0