Tjejsnack v 1-2

Vecka 1

Har du någonsin...

Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej, det skulle jag aldrig kunna göra. Skulle bara kännas skumt.


Blivit arresterad?

Nej, Linda duktig flicka... =)


Sagt att du älskar någon utan att mena det?
Ja, tyvärr. En deppad kille som jag tyckte synd om.


Haft ett one night stand?
Jo, det hände väl under den korta singelperioden. Inget att rekommendera dock...


Busringt till någon?

Haha, jo, det gjorde man väl en del när man var yngre. Minns en gång när jag och några kompisar busringde. Slog upp ett nummer på måfå i telefonkatalogen. En kvinna svarade. Vi sa: "Hej det regnar här". Någon minut senare ringde det, jag svarade och en kvinna i andra änden sa: "Hej, det regnar här med". Haha, äääägda! =)

Vecka 2

Senaste...

Filmen du såg?
National Treasure. Såg den igår med Henke, Erika och hennes pojkvän. Mycket bra film, vi vill alla fyra se tvåan när den kommer på bio.


Person du pratade med?

Erika. Fixade hennes naglar, vi samtalade om hår, naglar, jobb, iriiterande människor. Girltalk... =)


Inköpet?
Te från Karls, värktabletter, och febertermometer.


Kyssen?
Henke. Han vågar pussa på min trots mina tillfälliga dumma baciller... =)


Gången du grät?
Minns faktiskt inte. Var nog ett tag sen... Lever ett mycket mer gladare och positivare liv, så har ingen anledning till att gråta... =)

image108



image95

Kommentarer
tilda

Kul med tjejsnack! :D

2008-01-08 @ 21:29:17       Blogg: http://aouch.blogg.se
Hanneles paradis

tänk, man glömmer

2008-01-10 @ 16:32:03       Blogg: http://hannelesparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0