Fika med Anna

image130Idag har man jobbat 13.30-18.00. Vid sju mötte jag upp Anna vid Coffeehouse by George. Nyöppnat vid bion i stan. Värt att pröva. Det var jättemysigt, rymligt, med massa gott. Tog en kaffe och macka. Mackan var jättegod. Annas te var gott, men smakade standardte. Vi köpte även varsin chokladboll som smakade starkt av kaffe. Lite för mycket för vår smak. Men det var ändå ett mycket trevligt, mysigt ställe som jag gärna går fler gånger till.

Nu är man ledig tisdag-onsdag. Imorgon ska jag nog köpa ett guldarmband och så ska vi förhoppningsvis köpa klädförvaring till sovrummet. I veckan ska vi även försöka boka vår Thailandsresa så det blir gjort. *se fram emot*

Nu ska jag spela lite dataspel, Zoo Tycoon, sen sova. Natti!


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0