Dumma örhängen...

Börjar komma igång med mina guldsmycken. Har nu två ringar, halsband och mormors armband som jag ska förminska lite om det går... Sen beställde jag örhängen med på Smycket, ringar. Blir ju fyra par... Hämtade dom, åkte hem. Såg så små ut... Åkte in till stan idag för att kolla upp. Mycket riktigt, dom var mindre än dom jag beställde. Leverantören hade skickat fel. Så nu ska dom skickas tillbaka, och förhoppningsvis får jag rätt storlek nästa gång. Skit, jag ville ju ha dom nuuuu!

Aja, nu ska här städas. Är ju födelsedagsfest för moi ikväll =P Dock har jag inte en aning om vilka som kommer, eller när dom kommer... Ingen som kan ge ett riktigt svar. Vet dock några som kommer. Men men. Det blir nog bra! Party party!

Syster, tänker på dig... *love*


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0