Tjejsnack v 8 - Bästa/värsta

Minnet?
Bästa minnet... Ringde morfar en gång. Hans fru förbjöd honom att träffa oss, så det samtalet är det enda jag minns av honom.
Värsta minnet... När jag nästan drunknade i Spanien.


Resan?
Bästa resan kan nog vara L'estartit, Spanien. Många fina minnen därifrån.
Värsta resan... Resan till Italien. Kom dit mitt i natten, otrevlig personal, spöregn vs. extrem hetta i Venedig.


Maträtten?
Bästa maträtten kan vara mammas grönpepparkyckling. *mumma* Och pansargryta!
Värsta maträtten är ju klockrent ärtsoppa! Tätt följt av pyttipanna.


Köpet?
Bästa köpet är lätt rottingmöblerna på balkongen. *älska*
Värsta köpet är nog flera kläder/skor man köpt, men aldrig använt...


Egenskapen hos en vän?
Bästa egenskapen är att lyssna, stötta, finnas.
Värsta egenskapen är att snacka skit bakom ryggen, ljuga, svika.

image120




image95

Kommentarer
Theresia L. Marissa

Klickade hit mig via Tjejsnack. Det var bra frågor denna vecka! Kul att läsa andras svar också.

Så spanien var bra, även om du var nära en drunkningsolycka. Läskigt... Pansargryta har jag aldrig hört talas om! Låter lite läskigt det med.
;-)

2008-02-23 @ 09:56:37
Anonym

http://theresia-marissa.se

2008-02-23 @ 09:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0