Lönebesked

Jahopp, nu passar det att få lönebeskedet... Fått reda på att jag får ju inte lön förrän 27e. Men ändå illa att få hem papperet dagen innan lön... Aja, vart lite besviken. Men visst, jag jobbar bara 17 timmar/vecka, så det är väl inte fy skam ändå. Var dessutom sjuk med. Men det känns ändå. Kommer bli tajt denna månaden...

Är pissigt trött idag.. Orkade knappt gå upp i morse. Skulle vart ledig, men jobbat åtta timmar. Kom på att jag jobbade i söndags med ju, när jag skulle vart ledig... *suck* Aja, jobb, jobb... Fått våra nya kassor, äntligen. Så då kanske man slipper det ständiga tjatet om att kassorna är för korta, så kunderna blir stressade. Gött. Dock krånglar massa nu, så man hamnar lite efter.

Är grymt partysugen! Vill ha en rejäl fest, alla är bjudna! Jobbigt bara att organisera ihop nåt sånt... Aja, mars kanske? Intresserad, någon?


image95
Kommentarer
starchild

Hej
du har ju vunnit en tungpiercing stjärna hos lindaslya med mig som sponsor.
hon hade däremot angivit fel email adress
så vänligen mejla mig istället på
[email protected]
märk mejlet med vad du har vunnit

mvh

2008-02-26 @ 23:14:45       Blogg: http://modeakutens.blogg.se
Sara

ja e på!!

2008-02-27 @ 15:43:54       Blogg: http://snoangeln.blogg.se
Malin

Jag vill oxå syster! men jag kanske är för liten =( hehe

2008-02-27 @ 23:30:45       Blogg: http://maloouen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0