Alfa-kassan.... Vad kan man säga?

Vilka hopplösa idioter.... Förra gången tog det 9 månader innan jag fick några pengar... Det verkar ju inte bli bättre nu... Sen september har jag väntat. Och idag trillade det ner ett brev i postlådan. Gissa vad det stod?

"Alfa-kassan har nu mottagit ditt arbetsgivaravtal. Fortfarande saknas intyg/uppgift som styrker din sysselsättning under september 2007".

Hallå??! Jag var ju arbetslös då! Vill ni ha intyg på det??!

"Om begärd handling inte inkommer fattas beslut på befintliga handlingar."

Hur många gånger har dom inte skrivit det?? Fatta det j*vla beslutet någon gång!!! Istället för att sega!! Ringde dom idag, men då stängde dom vid fyra... Så ska ringa imorgon och fråga hur dom vill att jag ska styrka att jag var arbetslös och vad mer jag ska skicka in så jag slipper vänta 4-5 veckor bara på att få ännu ett brev om kompletteringar. Totala inkompetenta idioter är vad dom är.... *suck*


image95
Kommentarer
Lina

fan vad skönt det är att se att man inte är ensam om att ha såna strul med alfakassan!! jag har lagt ner så jävla mycket energi på dem nu att jag inte orkar skicka in mer. det finns inga ord för hur jävla inkompetenta de är! ARG!

2008-02-28 @ 15:46:39       Blogg: http://www.liinah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0