Vart en lång söndag...

Samtidigt som jag skulle ringa chefen imorse så ringde hon mig. Det är så många som är magsjuka, men hon sa att jag självklart skulle hälsa på min farfar. Så dom var bara två på jobbet idag. Stackarna...

Syster kom och hämtade mig. Mamma mötte upp oss på sjukhuset och visade oss vart farfar låg. Tyckte så synd om farmor. Har nog aldrig sett henne visa sån ömhet mot farfar. Vi väntade på att läkarna skulle gå sin rond. Doktorn sa att farfar skulle stanna iaf en natt till, men flyttas från akuten. Det är ju alltid något. Det kunde tydligen vara lunginflammation, men läget var stabilare nu iaf. Men man vågar inte hoppas för mycket...
     Under veckan tänker jag ha på mig mobilen på jobbet. Så mina föräldrar kan få tag på mig om läget skulle förvärras...

Jag tycker så synd om mina arbetskamrater som fick slita idag så att jag kunde vara hemma. Ja ska gottgöra dom så gott jag kan. Jag ska jobba hårt. Jag vill kunna finnas där för dom, som dom finns där för mig.
     Tack så hemskt mycket.

Igår kväll skulle jag och Henke titta på Wall-E. Allt med farfar förstörde dock min lust, jag kände mig så ledsen. Så idag tittade vi äntligen på den. Den är så himla söt! Har tidigare tittat på en kortfilm om Burn-E. Den är nästan ännu sötare. Man tycker så synd om honom =)

Håller på att lära mig lite om nya datorn. Går sakta med säkert framåt.

En film innan läggdags kanske?



Kommentarer
Jenny

Ett Gott Nytt År önskar jag dig! Vi får hoppas att det nya året har med sig många bra och positiva saker... blandat med kärlek, spänning och en smula äventyr! :-)

2008-12-31 @ 16:01:52       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0