Update...

Vart jättekul på vår lilla glöggkväll! Det var jag, Anna, Tina, Helén och Sara. Hemma hos Sara. Hon bor väldigt nära mig, och vi är födda samma dag ;) Hon hade gjort gröt *mumma*. Så drack vi glögg, åt pepparkakor och annat gott. Bytte julklappar och spelade Veckans värsta. Ett spel som Henke fick när han fyllde år. Var första gången idag faktiskt, och vi hade jättekul!

Har vart jättetrött idag, och det gjorde inget att Pernilla ställde in fikan. Jag passade på att slumra en timme. Hjälpte dock bara lite grann. För snart vart jag trött igen. Men jag har haft en jättetrevlig dag, och mer väntar!

Imorgon ska vi glögga lite här på gården. Dock jobbar jag, så tror inte jag hinner hem. Blir eventuellt lite julbak på kvällen.

Och lördagen, givetvis, åker vi ju till Götet! Ska bli så kul! Så roligt att båda bröderna kommer hem i jul! Båda kommer på lördag. Och på måndag kommer Cool. Sen är jag ledig fyra dagar vid jul!

Ett toppenbra slut på året!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0