Lek i skogen

Trots att man för en gångs skull är ledig så blir det minsann ingen sovmorgon... Vid åtta skulle vi ta spruta inför Thailandsresan. Direkt efter det mötte vi upp Sandra och Attila. Åkte iväg till en skog där vi släppte hundarna och gick omkring i iaf 2 ½ timmar. Hundarna hade jättekul, och Donna fick verkligen springa av sig all sin energi.

När vi gått omkring så gick vi tillbaka till bilen och hämtade lite fika. Macka, kaka och kaffe. Mums! Trots att Donna haft så kul så var hon nog glad att få åka hem. Hon tvekade inte att hoppa in i bilen (det gör hon visserligen aldrig, men ändå...) och Attila var inte långt efter. Däremot trodde Attila att han skulle få mysa hos Donna, men det blev ju lite trångt... Henke satt med Donna fram och jag med Attila där bak. Sandra skjutsade =) Attila la sig så mysigt hos mig.
Åååh, jag vill ha en amstaff!

Väl hemma la sig Donna till rätta i soffan på filten. Helt död. Hehe, hon kommer nog bli liggande där resten av dagen ;)

Nu ska jag hoppa i duschen, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Fresten, dagens paket var balsamspray! Thanks siz!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0