JULAFTON!

Jaa, nu är ju klockan faktiskt så mycket att det blivit julafton!

Det har varit en skön dag. Jobbade fyra timmar. 8.45-13. Åkte till A6 en snabbis. Maaassa folk, men hade största snyggsysters inställning i huvudet; att bara chilla och gilla läget. Onödigt att stressa upp sig =) Kom hem, vi tog ut hundarna. Sen bjöds det på mat hos Henkes päron. Mumma! Sen gick jag in till oss och satte på en rulle. Mös med vovvarna. Sen kom Henke in. Han däckade i sovrummet och jag i soffan...
     Senare på kvällen, när man tvingat upp sig själv och tagit en dusch för att verkligen vakna, gick vi in till Henkes päron igen där vi klädde granen och åt gröt och drack kaffe. Mysigt. Återigen in till oss. För tillfället får vovvarna stanna inne hos oss, för Henkes ena bror kan ha reagerat lite på dom. Det ligger ju mycket allergi i släkten... Hur som... Har suttit vid datorn aslänge och fixar med farföräldrarnas julkort som jag fått order om att göra på datorn... *suck* Sen slog jag in de få julklappar jag har. Har försökt väcka Henke i ca 2 timmar så han kan ta ut hundarna, men det blir väl jag som åker på det...

Det var ju egentligen inte tänkt att Cool skulle vara i soffan... Iaf inte än. Men vem kan motstå det charmtrollet?! =) Skulle klappa Donna lite, då hoppade han upp jämte henne och jag var ju bara tvungen att terrorisera dom med kameran!







Har ju missat att skriva om paketkalendern några dagar nu. Har fått en porslinstomte, två små chokladtomtar och idag ett pedikyrset!


Kommentarer
Malin

Guuud så söta! =D=D=D

2008-12-24 @ 09:40:17       Blogg: http://tmc.blogg.se/
anna

God jul vännen.. :) hoppas att du får en toppen dag med en massa paket. Själv har jag fått en gitarr nu på morgonen. tjoho (det jag önskade mig mest) Söta hundarna är..:) Julkramar

2008-12-24 @ 09:41:49       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0