Grattis Simon!

Idag fyller min systerson Simon 6 år! Imorgon ska vi på kalas!


Gammal bild...

Igår var vi ju i Göteborg. Kom iväg lite senare än planerat eftersom Henkes päron dröjde innan de kom med bilen åt oss... Men vi tog oss dit, regnet vräkte ner. Mötte upp Stefan, hans kompis Grönis och hans tjej. Åt lite middag. Tog en väldigt snabb runda på stan. Hittade ett par ursnygga Cinderella-skor! Höga klackskor med öppen tå, silverglittriga. Ursöta! Men dom passade ju inte... =(

Åkte hem. Gick in till Henkes mor. Strax efter kom Henkes far med brodern Richard och hans italienska flickvän. Drack kaffe, pratade, tittade på tv. Alla var trötta...

I morse skulle alla till en marknad nånstans. Utom jag, som skulle jobba åtta timmar... Jippie....... Henke gick in till sina päron. Ringde mig efter en stund och sa att det bjöds på frukost. Så mysigt med alla samlade!
     Jobbet flöt på bra. Nu har man kommit hem, det har inhandlats lite pizza. Ska titta lite film. duscha. Sova...

Dagens paket: Skål nr 2. Så nu har jag två koppar och två skålar. Tjusigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0