Glöggkväll!

Usch, vad jag hatar att behöva gå upp kl fem på morgonen! Idag har jag jobbat 6-13. Vart lagom trött mest hela dagen... Just när jag slutat hade jag fått sms av Pernilla. Hon var tvungen att ställa in vår fika. *snyft* Jag som sett fram emot min fullspäckade dag.

Jaja.. Jag passade istället på att åka till A6 för att köpa en present till systersonen som fyller år nu dagarna innan jul. Hittade precis det jag sökte, och åkte hem. Nu ska jag väl bara softa tills det är dags att gå på glöggkväll. *weee*

Tror att paket nr 17 och 18 hörde ihop. Igår fick jag två små tomma flaskor, som jag tror man kan ha tvål och schampo i eller nåt. Och idag fick jag en en lite typ sminkväska med ytterligare en tom flaska och två små burkar. Nåt slags spa-kit =)

Imorgon ska vi ut med vovvarna i skogen igen! Ska ta med kameran och ta massa bilder!

På lördag kommer Henkes bröder hem. Henke ska hämta Cool på måndag är det nu bestämt. Vi kanske ska ha honom så länge som ett halvår. Ska bli spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0