Knäckt

Vet inte varför. Blev bara så arg idag. På mig själv, på livet, jobbet. Allt... Jag blev så arg. Jag är fortfarande arg. Ledsen. Knäckt... Och ingen att prata med. Men vad skulle jag säga? Inget som jag inte redan sagt... Vill ju inte direkt låta som en trasig skiva...
     Vet inte vad som for i mig idag... Blev bara totalt..... knäckt.....



Vart med syster idag. Skulle ta kort, men vi var båda för trötta. Så vi kollade på gamla inspelningar vi gjort. Sen spelade vi kort med päronen. Jag fick storstryk....




Godnatt...



Kommentarer
Tinna

Hallå där, mellansnyggsyster..... Du vet var det finns någon att prata med oavsett tid på dygnet, eller hur! största snyggsyster räcker upp handen & viftar för fullt! AJ LAAAAV JUUUU

Kram :)

2008-08-06 @ 00:31:48       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0