Header till storasyster

Idag har man då vart på kalas. Både storasyster och storebror fyllde år. Syster blev glad för Nalle Puh-glasen hon fick av oss =) Hon gav mig lite nya idéer till sin bloggdesign, jag ska göra mitt bästa! Vad har du för mail, syster? =/ Har iaf skrapat ihop en header, men fantasin flödar inte direkt. Den är alldeles för enkel för min smak, men kanske ser den bättre ut i sin helhet.





Btw, Peter och Sofie kommer inte idag för att titta på film. Deras katt har blivit sjuk...
Sååå, man hade ju kunnat stanna hos storasyster för lite kortspel. Attans...




Kommentarer
Tinna

WOW!!! Jag är imponerad syster, fan vad duktig du är! Gillar alla tre jättemycket men skulle gärna vilja ha dem i grönt ist för blått! /man kan ju aldrig få för mkt av grönt!/ Ni skulle kommit tillbax igår så kunde vi spelat juuuuu.....vi var ju hemma :) Kraaaaam bigvig sis.

2008-08-17 @ 11:29:22       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0